COÑECENDO OS COGOMELOS

O pasado sábado os nenos/as, pais/nais, e mestres asistentes á XORNADA MICOLÓXICA recolleron diferentes especies de cogomelos cos que se fixo unha pequena esposición no cole que servirá para aprender a recoñecelos.
Fixámonos especialmente na "amanita muscaria", máis doada de recoñecer para os nosos nenos/as pola súa aparición en varios contos infantís.

40 CUMPREANOS DE BARRIO SÉSAMO.

Nos tamén festexamos o 40 cumpreanos de BARRIO SÉSAMO.Nada mellor que facelo coa canción dun dos personaxes  máis entrañables da serie.
Espero que vos guste, tanto ós papás como ós peques.

XORNADA MICOLÓXICA.

                                                                 
¿Queredes pasalo ben buscando cogomelos?
O próximo SÁBADO 14 DE NOVEMBRO, ás 10:00 da mañá faremos unha saída ao campo, profes, mamás/papás e nenos/ as, para buscar cogomelos.
Sairemos (se o tempo o permite) todos xuntos dende o colexio e iremos acompañados dun representante da asociación micolóxica "Lucus" para asesorarnos.
Os nenos/as terán que ir acompañados/as dos pais/nais.
Aconséllase aos asistentes levar:
- botas de auga e roupa e abrigo,
- cesta e navalliña,
- cámara de fotos (opcional*),
- coche para desprazarse ao monte.
A actividade é gratuíta.
¡ESPERÁMOSVOS!

GRAFOMOTRICIDADE 1. INICIACIÓN.


Traballando a GRAFOMOTRICIDADE pretendemos iniciar aos nenos/as na realización de trazos grafomotrices e desenvolver a coordinación óculo- manual.
Neste trimestre traballaremos os seguintes contidos:
- Trazo vertical libre e dirixido.
- Trazo horizontal libre e dirixido.
- Trazo oblicuo libre e dirixido.
- Repaso de trazos verticais, horizontais e oblicuos.

MATEMÁTICAS. CADERNO 1


Este trimestre estamos traballando co CADERNO 1 de MATEMÁTICAS. Ó longo deste trimestre taballaremos os seguintes contidos:
- Cardinal 1.
- Propiedades dos obxectos igual- diferentes cor.
- Tamaño grande-pequeno.
- Formas planas: círculo.
- Nocións espaciais básicas: dentro- fóra.
- Iniciación á resiación.
- Iniciación á lectura de etiquetas.
- Iniciación ó razonamento lóxico.

NENOS/AS AUTÓNOMOS E INDEPENDIENTES

Unha maior autonomía favorece a capacidade de decisión dos nenos/as.
Como ben sabemos, todo se aprende , e polo tanto, todo se enseña. Para que os nenos/as sean independientes e autónomos, dependerá moito da educación que lles deamos.
Polo tanto, será importante que non nos anticipemos ás accións dos nenos/as, a non deixarlles actuar ou a facer outras cousas que poden facer soliños/as.
Os nenos/as aprenden a ser autónomos nas pequenas actividade diarias que se desenvolven na casa, no colexio,...
Os nenos/as queren medrar, queren demostrar que son maiores en todo momento. Polo tanto, pais e educadores, debemos aplicar tarefas que axuden aos nenos/as a que demostren as súas habilidades e o seus esforzos. Poñer, recoller, agarrar, abrochar e desabrochar, ir ao baño, comer soliños/as,... son accións que axudarán aos nenos/as a situarse no espacio no que viven, e a sentirse partícipes na familia e entre os seus amigos.

ENTREGA DE DIPLOMAS

Co gaio da celebración do SAMAÍN o pasado venres fíxose entrega dos diplomas aos nenos/as que participaron na exposición de cabazas decoradas.

LA VOZ DE GALICIA

O pasado Xoves 29 de Outubro recbimos a visita de "La Voz de Galicia", para interesarse pola nosa participación no programa de VOZ NATURA. Ademáis tamén nos fixeron unha foto e todo isto saíu publicado en "La Voz de Galicia" do Sábado 31 de Outubro.

(Fai "click" no título desta entrada para ir ao enlace de "La Voz de Galicia" dixital.)